شارژر همراه اي ديتا مدل P16750 ظرفيت 16750 ميلي‌آمپرساعت (کد محصول: RKP-938632)

بازدیدها: 2357 |
مشخصات
• تعداد درگاه خروجي: 2 عدد
• شدت جريان خروجي: 2.1 آمپر
• کلاس وزنی: معمولي | 200 تا 400 گرم
• ابعاد: 25.5 × 75 × 130.7 ميلي‌متر
هدایا
هدایا: سیمکارت 4G ایرانسل

موجودی: 95

137،615 تومان 121،101 تومان

از تولید اولین آیفون در سال 2007، ده سالی می‌گذرد و اپل جشن ده‌ساله‌شدن آیفون را با تولید آیفونی جشن گرفته که اعتقاد دارد، می‌تواند تحولی بزرگ در دنیای موبایل پدید آورد. این دقیقا شبیه حرفی است که استیو جابز ده سال پیش در مراسم معرفی اولین آیفون گفت. امروز که به ده سال پیش نگاه می‌کنیم، آیفون باعث شده تا صنعت موبایل پیشرفتی عجیب‌و‌غریب داشته باشد. در مقابل خیلی از منتقدان عقیده دارند، آیفون 10 آن‌طورکه بایدوشاید نمی‌تواند محصولی انقلابی باشد. اپل سعی کرده کم‌کاری سه سال قبل را در تولید این گوشی جبران کند و امکانات جدیدی را روی آن قرار دهد تا علاوه بر طرفداران اپل، بقیه‌ی کاربران هم به خرید آن ترغیب شوند.

کيفيت ساخت
نوآوري
طراحي و ظاهر
امکانات

Face ID (کسی به‌غیراز تو را نمی‌شناسم)

در فناوری تشخیص چهره‌ی اپل، یک دوربین و فرستنده‌ی مادون‌قرمز در بالای نمایشگر قرار داده ‌شده‌ است؛ هنگامی‌که آیفون می‌خواهد چهره‌ی شما را تشخیص دهد، فرستنده‌ی نوری نامرئی را به ‌صورت شما می‌تاباند. دوربین مادون‌قرمز، این نور را تشخیص داده و با الگویی که قبلا از صورت شما ثبت کرده، مطابقت می‌دهد و در صورت یکی‌بودن، قفل گوشی را باز می‌کند. اپل ادعا کرده، الگوی صورت را با استفاده از سی هزار نقطه ذخیره می‌کند که دورزدن آن اصلا کار ساده‌ای نیست. استفاده از ماسک، عکس یا موارد مشابه نمی‌تواند امنیت اطلاعات شما را به خطر اندازد؛ اما اگر برادر یا خواهر دوقلو دارید، باید برای امنیت اطلاعاتتان نگران باشید.

 

فقط یک نکته‌ی مثبت در مورد Face ID وجود ندارد؛ بلکه موارد زیادی هستند که دانستن آن‌ها ضروری به نظر می‌رسد. آیفون 10 فقط چهره‌ی یک نفر را می‌شناسد و نمی‌توانید مثل اثرانگشت، چند چهره را به آیفون معرفی کنید تا از آن‌ها برای بازکردنش استفاده کنید. اگر آیفون در تلاش اول، صورت شما را نشناسد، باید نمایشگر را برای شناختن مجدد خاموش و روشن کنید یا اینکه آن را پایین ببرید و دوباره روبه‌روی صورتتان قرار دهید. این تمام ماجرا نیست؛ اگر آیفون 10 بین افراد زیادی که چهره‌شان را نمی‌شناسد دست‌به‌دست شود، دیگر به شناخت چهره عکس‌العمل نشان نمی‌دهد و حتما باید از پین یا پسوورد برای بازکردن آن استفاده کنید تا دوباره صورتتان را بشناسد.

نمایش‌گر (رنگی‌تر از همیشه)

اولین تجربه‌ی استفاده از پنل‌های اولد سامسونگ روی گوشی‌های اپل، نتیجه‌ای جذاب برای همه به همراه آورده است. مهندسی افزوده‌ی اپل روی این پنل‌ها باعث شده تا غلظت رنگ‌ها کاملا متعادل باشد، نه مثل آیفون 8 کم باشد و نه مثل گلکسی S8 اشباع باشد تا از حد تعادل خارج شود. اپل این نمایشگر را Super Retina نامیده تا ثابت کند، بهترین نمایشگر موجود در دنیا را طراحی کرده و از آن روی iPhone X استفاده کرده است.

 این نمایشگر در مقایسه با پنل‌های معمولی، مصرف انرژی کمتری دارد و این به خاطر استفاده از پنل‌های اولد است؛ اما این مشخصه باعث نشده تا نور نمایشگر مثل محصولات دیگری که پنل اولد دارند کم باشد؛ بلکه این پنل در هر شرایطی بهترین بازده‌ی ممکن را دارد. استفاده زیر نور شدید خورشید یا تاریکی مطلق فرقی ندارد، آیفون 10 خود را با شرایط تطبیق می‌دهد. این تمام ماجرا نیست. در نمایشگر آیفون 10 نقطه‌ی حساس به تراز سفیدی نور محیط قرار داده ‌شده‌اند تا آیفون 10 را با شرایط نوری محیطی که از آن استفاده می‌کنید، هماهنگ کند و تراز سفیدی نمایشگر را به‌صورت خودکار تغییر دهد. این فناوری که با نام True-Tone نام‌گذاری شده، کمک می‌کند رنگ‌های نمایشگر در هر نوری نزدیک‌ترین غلظت و تراز سفیدی ممکن را به رنگ‌های طبیعی داشته باشد.

نقاط قوت

  • نمايشگر 5.8 اينچي با فناوري سوپر رتينا
  • حسگر تشخيص چهره
  • سخت‌افزار قدرتمند
  • بدنه‌اي لوکس و ضد آب

نوشتن دیدگاه برای این محصول!

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های عادی صورت نگیرد.
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

تضمین بهترین قیمت

خرید با ارزانترین قیمت

تحویل آنی

دریافت آنی پس از پرداخت

ضمانت اصل بودن

محصولات با لایسنس

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

ما را دنبال کنید

خبرنامه

تماس با ما

آدرس ما
location استودیو لاوان
تلفن تماس
phone 000003035
ایمیل ما
mail این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

محصولات شیاومی